Hej Hej

Hoppas allt är bra med er alla. Med mig är det bara bra, och som vanligt så får jag be om ursäckt för att jag inte har skrivit på länge. Jag har inte så mycke tid över till att sitta här och skriva. Har ju fullt upp med att springa omkring o kolla på saker.

Men jag kan berätta att jag har varit hos mormor en hel vecka.
Mormors första semestervecka, Hon ringde till mamma och frågade om jag fick va hos dom o det fick jag ju såklart.
Vi har lekt och busat en massa och så har vi varit på Åsele marknad.

Jag åkte hem till mamma på söndagen den 20 Juli och åkte till Morfar den 25 Juli.
Morbror Fredrik kom och hämtade mig och mamma hemma och så körde han oss till vicksjö dit Sara kom för att hämta mig. Mamma packade över alla mina saker till Saras bil och sen vinkade vi hejdå och så åkte mamma hem igen och jag åkte till Morfar.

Hos Morfar har jag solat och badat o lekt en massa. Vi har sovit i båten på Granön och det gick jätte bra.
På Söndagen kom Mamma och Bobbas oxå till Morfar. Dom åkte buss till sundsvall för att hämta mig  så vi skulle ha åkt hem på måndagen eller tisdagen men vart kvar till söndagen efter. Trivdes så bra hos Morfar. Vi va på stranden och solade o badade. vi åkte båt o bara tog de lugnt. en Skön semester kan man säga.

På Söndagen kom Fredrik till Sundsvall och hämtade oss. Mamma tyckte de skulle bli jobbigt att åka buss med alla saker och mig. Hon trodde inte att jag skulle kunna sitta still i 2 timmar, och det tror inte jag heller.

Vi stannade till hos Mormor innan vi åkte hem. När vi kom hem va de bara att hoppa i säng o sova.

natti natt

Färlåt för att jag inte berättat så mycke om vad som hänt i sommar men det har hänt så mycke att jag inte minns allt. hehe. Men jag har haft en kanon sommar och tackar alla som varit delaktiga. hihi.

Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0