Packar

Det är vad Mamma gör. Bara packar och packar.
Och jag bara packar upp och packar upp.

Oj oj, det är inte lätt det här, säger mamma hela tiden.
Förstår henne inte, jag tycker inte att det är så jobbigt att plocka upp det mamma stoppar ner.
Eller lite jobbigt blir det ju när mamma stoppar ner det jag precis tagit upp.
Men då skriker jag lite på henne o hoppas på att hon ska låta bli det jag plockat upp. hehe.


Nä men snart flyttar vi iallafall.
Jag har fått dagis plats på eken den 5 November.
Ska bli roligt att se om de finns roliga kompisar där oxå.
Har lika nära till dagis där som här så förhoppningsvis får jag fortsätta gå själv dit. alltså mamma följer ju med men jag slipper åka den där tråkiga vagnen.


Annars händer de inte så mycke faktiskt.

säger till om de händer något spännande.

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0