Torsdagen den 11 December

Har varit på dagis i 2 dagar nu. Har varit roligt.
Efter dagis har vi bara varit hemma o lekt o ritat o en massa mer.

I dag Tordag alltså har jag varit ledig från dagis. Mamma ska jobba imorgon så hon bytta dag på dagis.
Jag vaknade klockan 10 o då gick jag o mamma o la oss på soffan o åt välling o titta på barnprogram. jätte mysigt. sen har jag lekt lite på rummet med alla saker medans mamma satt o leta jobb.
Sen har jag badat  lite oxå. de tycker jag är roligt.

Vet inte vad som händer senare idag men de lär väll bli så att vi åker  o handlar när Morbror Fredrik slutat jobba så han kan köra oss dit. Sen åker vi väll hem o lagar mat o äter o sen busar vi lite innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0