Oj vad jag är dålig på att skriva.

Det beror igentligen bara på att datorerna är upptagen hela tiden.
Bobbas och Morbror Fredrik har hittat något spel som dom har svårt att slita sig från.
Så vi får passa på att skriva när dom sover eller jobbar. hehe

Men det har faktiskt inte hänt så mycke i veckan.
Allt har varit precis som vanligt.
Jag har varit på dagis och busat med alla kompisar.
 Sover och äter som jag ska på dagis, men inte hemma.
Jag äter typ ingenting till middag hemma, men det beror nog på att jag äter 3-4 portioner mat på dagis.
Sova har jag väldigt svårt för oxå.
Mamma lägger mig vid halv 9 men vid 11-12 tiden på natten sitter jag fortfarande och leker o pratar i sängen.
Sen så har jag kommit på hur jag kan ta mig ur sängen oxå.
Så det provar jag med nån gång per kväll, men mamma stoppar tillbaka mig i sängen på en gång.

I helgen har jag varit till pappa igen.
Vi har varit hos Farmor och Farfar.
 Lika roligt som vanligt.
Lekt med mina fastrar och min lilla kusin imme som jag tydligen kallar honom.
Jag säger bara imme sova, imme sova.
Vi har varit ute och åkt pulka och Varit på julskyltning, Fick godis av Tomten.
Mamma funderar på hur det ska gå för mig på julafton.
Jag pratar ju bara om att jag är rädd för tomten och tomten tar dig.
Tycker om att prata om Tomten men inte att se Tomten.

Mamma hämtade mig hos Farmor och Farfar på söndagen som vanligt och resan hem gick bra, lite sur och grinig vart jag men de gick över med lite hjälp av godis.

Gick o la mig när jag kom hem, utan protester faktiskt. Mamma vart lite förvånad.

Nu ska jag fixa lite bilder som ni ska få se.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0