Vattenskider o flygplan

Hej.

I helgen har jag varit hos Mormor med Mamma o Pappa.

Jag har fått träffa en massa folk.
 Jan, Anette, Jessika, daniel, Britt, Sören, Inge och Mona.
Det har varit roligt.

På ferdagen åt vi tacos med Jan, Anette, Jessika och Daniel.

På lördag va vi o tittade på Mattias när han åkte vattenskider och sen åkte vi o tittade på modellflygplan på Granlanda.
Sen åkte vi hem till Mormor igen och på kvällen grillade vi uppe hos Jan och Anette.

På Söndagen var det dags att åka hem igen =(
Och jag blir lika ledsen som vanligt när vi kommer hem.
Mamma har ju inte samma tid för mig som Mormor o dom har.
 Jag har ju altid någon att leka med där.
Men mamma hon måst ju alltid göra så mycke annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0