Första besöket på akuten.

Idag har vi varit i parken o myst i solen med Jossan o Mogge. de va härligt.

Sen var det dags för oss att åka till Långsele för att vi skulle skjutsa pappas mormor o morfar på hemvändarfest.

När vi gjort det tog vi med oss deras hund Atlas o åkte hem till Mogges pappa för att hämta upp jossan o Mogge.
När vi skulle åka därifrån så puttade mamma till Atlas o sa åt honom o ligga eftersom han stog o nosade jossan i nacken o hon tål inte hundar.
Men när mamma sa åt Atlas så attakerade han henne o hugg henne flera gånger i handen.
Mamma vart jätte arg o sprang ut ur bilen o slet upp bagageluckan för att få ut Benzon så att han inte skulle bli biten oxå.
 O så skrek hon åt Atlas o då vart lilla jag rädd så jag började skrika o mamma höll på o svimma eftersom hon inte klarar av sår o blod o smärta.
Mogge fick leda henne in så att hon kunde tvätta såret o sen skjutsade pappa upp mamma på akuten o jag fick stanna med jossan.
Och när pappa skulle ta ut Atlas ur bilen så högg han efter honom oxå men pappa klarade sig.

Men mamma va så chockad så hon glömde ju att min mat låg i bilen som vi åkte med så när jag vart hungrig fick jossan panik eftersom maten inte fanns, så en tjej som va hos mogges pappa fick skjutsa henne på affären för att handla, samtigigt så ringde mogge till pappa o berättade vad som hänt o då hörde mamma att jag skrek o då vart hon jätte ledsen.

Men allt slutade med att pappa for till Jossan med maten o så hämtade han upp mig Jossan o Mogge o körde jossan o mig in på akuten till mamma, pappa o mogge for till Långsele för att lämna Atlas.
Vi fick vara på akuten i nästan 3 timmar.  

Ojoj vilken händelserik kväll de blev.
Men allt gick bra för mamma iallafall. hon har välldigt ont men de går väll över säger hon.

o nu ska jag sova. ett antal timmar för sent men men, de gör ingen =)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0