Den 28 Augusti

Idag har jag varit på Bvc med Ronja igen.
Fast idag va de föräldra träff och så kom tandläkaren och pratade om tänderna som jag inte fått än. haha.
Jag fick en tandborste av henne oxå.

När hon hade gått så var det dags att väga o mäta.
Jag vägde 8280 gram och jag var 66,5 cm lång. 

Sen så var det dags att få en spruta igen.
 samma som förra gången.
Det gick bra den här gången oxå.
Jag pep till lite men de gick över rätt fort =)

Sen så gick vi och fikade med Ronja och Sara på lilla café.
Jag fick en bit macka av mamma som jag satt o sög på.

Sen träffade vi morbror Fredrik en snabbis, vi skulle köpa pressent till pappa från dom.
 Vi hittade vad vi sökt på en gång och sedan åkte han hem och vi gick på konsum o väntade på att pappa skulle komma och hämta oss.



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej sötnos! Du är så otroligt söt!!! Vi vill så hemskt gärna komma på ditt dop, men tyvärr jobbar jag den helgen och jag får inte ledigt.. Men Johan kommer nog säkert och äter massor av smörgåstårta!! =) Hälsa mamma och pappa så mycket nu! kramar i massor!

2007-09-14 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0